GOOD DAAY

tjenare alla bloggläsare ;D hur har ni det där ute??
eftersom att ni klagat så på att jag inte uppdaterar, så ska jag göra några tidsinställda inlägg åt er :P

men det blev inte att vara med R idag :) så det blir kanske på torsdag eller nåt sånt istället :)

så idag ska jag rida alla mina hästar i dressyr :) ska försöka få alla riktigt lösgjorda! men inte lakrits då ;) henne ska jag hoppa 30-40 cm med!
sen ska jag ut och plocka svamp med familjen :) ska se om vi hittar några kantareller :) inte för att jag gillar svamp med det e roligt att plocka ;D

men först ska jag platta håret och gå på toa, för det e lite kris med det :P

skriver om ridningen sen! :)
puss
//S 


2011-07-26 | 12:46:48 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback