Nytt och gammalt

Hej!
Ja, som ni säkert har fattat så kommer S att fortsätta ända till vintern. De är väl bra?!
Och herre gud S, jag har sagt de förut och jag säger de igen. När blev du så aktiv på Soreca?!
Suck, aja. I alla fall. Jag såg att S hade gett er några förslag på frågor. Och ja, ni får GÄRNA fråga dem. Men förvänta er inte ett allt för detaljerat svar bara. Våran Identitet är fortfarande hemlig. Ni får nöja er med "R" och "S".
I alla fall. JAG har faktiskt fått sålt de flesta av mina hästar. Juliana och Rocky har fått nya hem. De såldes faktiskt till och med tillsammans! Men de hästar jag ska ha kvar är..
Classic (Säles ALDRIG)
Dissan (Säljes ALDRIG)
Sweetie
Red hot Chilli
Jasså? Kommer ni inte ihåg Chilli? Classics föl? Hon har i alla fall blivit ca 1.5 år och jag hade tänkt börja rida in henne lite smått om ca ett år. Eftersom att hennes pappa är en stor d-ponny så kommer Chilli nog bli en liten d-ponny. På de viset behöver jag inte leta efter en d-ponny. Jag har henne istället! ;)
Jag kan faktiskt svara på en sak redan nu, om IRL träffen. Vi hade tänkt ha den nu i sommar, men eftersom att S inte kommer att vara hemma. Och skolan börjar sedan. Så blir de inte nu i sommar i alla fall, men jag HOPPAS att de blir av innan vintern. Kanske i typ September? Ja, men en sak vill jag försäkra er om. Soreca har en grej så kallat "tystnads plikt". Om ni vet vad de är för något. Att efter IRL träffen går ni och vi inte runt och pladdrar om VILKA som är med i Soreca, Vilka R och S är osv. Ok?
De var nog de.
/ R

2011-07-28 | 08:28:09 | SVAR PÅ TAL | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Holmens Stuteri

Roligt med IRL-träff ;)

//Holmen

2011-08-22 // 14:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback