Orkar inte mer nu S.....

JA! S, vi har hört att du ska sluta, vi VET att du har vuxit upp. Jajaja! Vi är inte HELT dumma i huvudet!
Jag VET att vi kanske är för stora för de. Jag VET att de kanske är töntigt.
Jag VET att vi har riktiga sköt och medryttar hästar nu. Men kom igen, vad ska du göra när du är helt ensam, inte har något att göra, hästen din inte vill komma in från hagen osv. De är rätt skönt ibland att kunna veta att man har någon med sig. Att ha någon man VET att man kan lita på. För tyvärr alla, men jag säger bara en sak, lite ALDRIG på kompisar, sorry. Men ni kommer inte att vara bästisar för alltid. Dina hemlisar kommer komma ut....
Soreca är en grej jag och S gjorde för att vi ville se om vi var helt ensamma med att ha luft hästar, de var vi visst inte. S, nu är du bara fånig.
Men en sak har hon rätt i, de är NI som har byggt upp Soreca, de är ERAN tjänst att de är så stort som de är.
Men jag lovar er, jag kommer finnas här på bloggen, ett tag till i alla fall. Men jag (VI) kommer inte ha lika mycket tid till hästarna, jag har mina tre nu som jag tänker ha kvar.Classic, Dissan och Sweetie.
Soreca var inget planerat, bara en lek, inget seriöst, bara på låtsas.
Men ni är riktiga.
Ni är riktiga Sorec:or glömm inte det!
Älskar er! <3
/ R

2011-07-10 | 22:59:24 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» H

Naaw!:3

2011-07-11 // 13:06:01
» ponnypenny

2011-07-15 // 20:59:54
» ponnypenny

Hejsan!! kan ni inte skriva fler inlägg, det är så roligt att läsa om vad ni gort=)=)=)

2011-07-15 // 21:01:08
» Nellie

Snällt av dajj att skriva så :) Håller med, vi har hört det några gånger nu O.o

2011-07-17 // 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback