Övning ger färdighet

Hej igen alla läsare!
Ja, som ni redan vet så var jag och S ute med Mary Poppins och Classic idag och red terräng. Vilket gick hur bra som helst, video ser ni i förra inlägget.
Men nu, ikväll så tog jag ut Chilli för lite träning i padocken. Hon är som sagt sadelvan och man kan både skritta,trava och galoppera på henne, jag har lös hoppat henne på ca 50 cm. Men aldrig hoppat henne med ryttare. Så idag blev de lite lätt dressyr träning, mycket övergångar och volter blev de.
Kommer ni inte ihåg hur hon ser ut? Ja, då ska ni få en liten bild på henne:
Så här ser min underbara lilla Chilli ut. Som bara är ca 1.5 år!
Ja, ni SA faktiskt att ni ville se utrustning, ni har sett Powers och Classics. Men nu ska ni få se min och Chillis. Idag hade Chilli...
Svart Aachen träns
Svart allround sadel
Svart brösta
Svart/grå sadel padd
Svarta plast stigbyglar
Gråa lindor
Och jag hade på  mig..
Svarta ridbyxor
Grå tröja
Svart ridhjälm
Svarta tretorn stövlar
Det var nog de som jag ville ha sagt. Tror jag.
Men i alla fall, vi har nog rekord många läsare nu när uppdateringen är på topp!
God natt!
/R

2011-07-30 | 22:10:13 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» //R

hejsan soreca!

jag undrade om jag skulle få Chilli som jag skrev förut?

skulle jag få honom?

skulle vara tacksamm för svar! //R

2011-07-30 // 22:26:40
» R

Hej!

Em.... jag har tyvärr inget minne av att jag satte ut henne tillsalu. Jag kan ha missat de, eller så har du missförstått de hela..... Förlåt så mycket! Men jag ska ha kvar henne för tillfället. Tyvärr.



/ R

2011-07-31 // 09:40:23
» Dimsdale

Hej!

Skulle inte ni skriva om tävlingen? :) Snygg header förresten!! :D

//Dimsdale

2011-07-31 // 11:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback