Vill ni se mer?

God kväll alla läsare!
Ja ja, jag vet. Kanske inte världens bästa sätt att börja ett inlägg på, men i alla fall. Ni har säkert sett våran film. Och jag undrar Vill ni se fler filmer?
--------------------------------------------------------------
Och så har ni sagt att vi ska visa er utrustning, de har vi gjort. Ska vi fortsätta med det?
-------------------------------------------------------------
Och så en sista fråga, vad mer vill ni se? FÖRUTOM tävlingar. Vill ni se...... ja, ni bestämmer vad vi ska skriva om!
MVH
/ R
(och så bara för att allt ska bli lite roligare så slänger jag in en bild, på ett hinder...)

2011-07-31 | 21:12:31 | | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» //I

jag vill se mer om allting. och förresten var hittar ni all utrustnings bilder.

//I

2011-08-01 // 09:43:58
» R

Okej, tack för "tipset". Alla bilder? På olika hemsidor t.ex myone eller på google, om du typ söker på "rosa schabrak" så kommer de upp :)

/ R

2011-08-01 // 09:51:34
» //I

jag vill se mer av allt.

ni är bäst

2011-08-01 // 10:34:51
» ponnypenny

Kan ni skriva om ni har utrustning till salu, för att jag behöver en sadel, en grimma och lite täcken:)

2011-08-01 // 16:16:22
» H

Allt! gärna lite om irl träff, skulle behöva några vänner med lufthästar!:P

2011-08-06 // 22:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback