bekräfftat o klart!

ja! nu är det helt säker att jag får Hip Hop! hon kommer till mig imon!
super glad!! :D
men efter jag hämtat henne och gjort henne bekväm här så ska jag ta med Q och tävla LB dressyr! ;P om jag blir placerad åker jag hem med honom! men om inte så kommer jag äben starta en LA dressyr på honom! men som sagt om jag blir placerad i LB:n så åker jag ju hem för att man ska alltid sluta när man ligger på topp vett ni ;D
idag var det ridning några varv på slingan med Sammy som gick bra?! det var ganska kul att se att faktiskt tyckte det var kul med att arbeta? vad har hänt med den hästen? :O

ska om 20 min ta in power för att träna lite i skogen. jag tränar oftast mina hästar nu lite senare på eftermiddagen eftersom att det e så sjuuuukt varmt! 25 grader i skuggan liksom? ;)

om exakt en vecka så ska jag tävla min SISTA tävling med Lolli.... men det är FEI dressyr vi snackar om här! hoppas på placering eftersom att hon är i full tävlings kondis! men det e ändå lite jobbigt att veta att detta e ens sista tävling på sin ögonsten...



VI SATSA MOT STJÄRNORNA OCH NU ÄR VI DÄR! <3
men det e jobbigt att innse att en hemsk tid kommer inom kort... ;(

//S

2011-06-28 | 19:59:54 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Mathildaa...

vadå? tiden utan bloggen? ;o

:[[

2011-06-30 // 18:22:59
» Mathildaa...

oj, läste slarvigt ;c

förstår dejj :O

2011-06-30 // 18:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback