lägger nog av...

ja... som rubriken säger, så lägger jag nog av med lufthästar efter sommaren, då jag börjar 8:an. och det känns lite som om jag växt ifrån detta.
liksom, det är inte kul att springa runt och "leka" att man rider. fast ni kanske inte håller med?
jag hoppas bara inte att ni lägger av med lufthästar!!! det vill jag inte!
kommer jag sakna det? jo, lite kanske, men jag har bättre för mig... som te.x kompisar, killar, betyg, tonåren mm. helt enkelt!

men jag ska stå ut till hösten...

DETTA E DOCK LÅÅÅÅÅÅÅNGT KVAR!!!!!!
så nu är det till att planera sorecas sommar aktiviteter!
bl.a
*dagridläger.
*prova på ridning.
* uteritter (m grillning).
*hyra häst.

men det är inte bara det vi måste planera!
även:
* vem/ vilka ska rida ner/ upp ponnysarna till och från betet.
* är det nån som ska ut på foder.
* IRL träff.

så det e mycket att stå i!

//S 

2011-06-13 | 21:12:37 | | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» H

Förstår lite, men man är aldrig för stor för att leka;) Foortfarande jättebra blogg trots bloggbrist:D

2011-06-13 // 21:36:13
» H

Förstår lite, men man är aldrig för stor för att leka;) Foortfarande jättebra blogg trots bloggbrist:D

2011-06-13 // 21:37:30
» Jempa<3

Synd att du slutar.....Vem är det istället för dig?

Men hur gammal är R då? För hon ska väl inte sluta...

2011-06-14 // 09:39:34
» D

nej tänk på alla andra på ridskolan.ni kan ju leka hemma ir i smyg.ridskolan kan ju inte bara läggas ner p.g.a att ni inte vill leka längre.kan inte E och någon annan sköta den!

// MVH D

2011-06-14 // 11:58:56
» R

Hej alla! Ja, de är väldigt synd att S lägger av. Men som sagt, hon börjar 8:an och hinner inte. Så, jag (R) kommer nog att sköta allt. Jag är ett år yngre än S, vilket innebär att jag ska börja 7:an.

E, ja, hon är lite seg med de där med uppdateringen.

Och så ja, de var typ de, men glöm ej "en gång soreca, alltid soreca!"

2011-06-14 // 15:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback