LOLLI

hej, angående köpning av Lollipop (lolli) så vet jag inte riktigt än om jag är redo att sälja henne, hon är min första ponny, och jag kan tävla henne i ca 1 år till...
hoppas att ni förstår!!!!!! hon kommer nog att bli till salu nästa år, så håll ögonen öppna!

GOOGLE BILD..

visste, och hoppades att hon skulle bli poppulär, men inte sååå många...


//S

2011-06-06 | 19:23:41 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ell

Hej!

Jag är ny med det här med lufthästar... :) Jag letar efter en häst att köpa nu för att sedan tävla lite smått och avla på (ska starta ett stuteri). Har du någon trevlig häst, gärna ett sto, som har ett bra temperament till salu? :D

/Ell

2011-06-06 // 19:39:01
» //A

Okej vad synd... Men har ni någon anna som skulle kunna passa till min ridskola?

2011-06-07 // 07:17:42
» Jennifer (Jempa)

Hej! jag är väldigt intresserad av Lollipop sen när hon kommer ut till salu!:)

Förresten så har jag hästar till salu som ni kanske kan lägga ut på eran blogg och se om någon vill köpa?:)<3

2011-06-14 // 09:37:40
» emma gauffin

Asså är den här hästen en luft häst?????

2011-06-21 // 11:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback