OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hejsan på er! hur går det där ute i sommar vädret? :)
här ar det sjuuuukt varmt!!! kan ju knappt rida :O

men jag har 2 viktiga saker att berätta nu!

1. tävlingen med Q slutade såhär:
LB:n gick han såååå fint! 64 % och det räkte till 4:e plats!! riktigt nöjd, men det var precis utanför placering :/ men det skiter jag i för han gick bra ialla fall!
men i vilket fall så stannade jag tills det var dax för LA:n

LA:n åhhhhh så underbar!!!!!!! trodde inte att det skulle gå så bra eftersom att vi redan ridit en gång (+ att det var så varmt!). men det blev bara 56% först???? då blev jag lite orolig, så jag gick till domarna och då såg dom att dom räknat fel, och jag fick då 69% !!!! FATTA! och då räkte det till 1:a placering!!!!! :D :D :D sååå glad!!!!!
våran första vinst i en LA dressyr! och bara 6 år :D

det andra jag skulle berätta var att:
jag fick ett mail från någon som ställde lite frågor om lufthästar, och dom svarade jag ju på såklart!
när jag hade gjort det fick jag tillbaka: "Detta kommer jag skriva om i en artikel som senare kommer publiceras i tidningen Min Häst" det var på ett ungefär vad hon skrev :)
men guud vad kul va? :D 
men jag säger ej nåt om vad det står eller nåt! för det får ni läsa sen ;)
men jag säger när tidningen kommer ut med artikeln i!

och nu har söta Hip Hop kommit! hon står i sjukboxen (eftersom att den e störst!) brevid mitt russ Roxie. och båda har blivit jätte bra kompisar redan! så dom kommer stå med varandra i hagen med!  

nu ska jag ut oh hoppa Power lite! men det blir bara lite små hinder på 50-70 cm!



MIN HÄST TIDNINGAR!!

//S

2011-06-29 | 21:44:54 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jempa

Hej!

Kanske ni har tid att svara på alla mina mejl som jag skickat till er. Jag förstår eftersom ni varit bortresta men nu när du är tillbaka kanske du kan kolla mejlen?:)

2011-06-30 // 12:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback