Sommar, sol och en sjukt massa hästar!

Hej!
ÄNTLIGEN! Nu har jag slutat skolan, slutat 6:an för att vara exakt.
Och nu ska alla hästar snart få komma ut i stora sommar hagen. Men, de var inte de jag ville säga. SOm ni säkert vet så har jag just nu Bloody Mary och Royal Pride, som jag tränar till trav hästar. Eller rättare sagt, Pride tränar Mary. Men de tar upp så mycket tid. Så nu har jag bestämt mig för att köra in BÅDA TVÅ till travbanan. Där ska de få tränas i sommar. Båda två. Men de kommer hem med jämna mellanrum såklart! ;)
Men, varför de här var så bra var dels för att jag får mer tid, men de betyder också att jag kan börja träna Classic fullt igen. Men tyvärr, så söker jag fortfarande en fodervärd åt Dissan. Han mår inte bra av att bara stå och skrota i hagen.
OCH S!
Vad är de för häst (eller ponny) som du har hittat nu då!?


Så, de var nog de, och just de, ni kommer väl ihåg JULIANA? Ja, min 4-åring, fjordkorsning. I alla fall. Hon är nu såld. Vilket jag är mycket nöjd med!
VI hörs!

// R


2011-06-17 | 12:06:34 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» //A

Vem är Dissan?? har inte sätt något inlägg om henne.... Är intresserad om jag skulle kunna hyra henne i sommar så hon får vara med på ridlägret :)



//A

2011-06-17 // 13:12:39
» //personalen på jlrk!

Vi skulle också kunna hyra Dissan!

hon kan få stå i vårat stall och hon kommer att ha det jättebra,det lover vi!

hon kan också få vara med på ridlägret hemma hos oss.

//jlrk

2011-06-17 // 14:17:54
» Jempa

Hej!

Jag har mejlat till er flera gånger, men jag har inte fått svar. Det är ganska viktigt då jag gärna vill ha lite info om Kicking X och Lavendel ibland, så snälla kolla er mejl:)

2011-06-20 // 09:44:15
» / / I

svara på mina mejl det är från en men jag ska skicka från mitt stall

//I

2011-06-28 // 14:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback