SVAR

Hej alla!
Sorry att vi (jag) är så dålig på att svara på frågor via kommentarer. Jag har sett att de finns ett antal intresserade av Rocky (rock ´n roll). ( om ni har missat att han är tillsalu, ja.. då vet jag inte vad jag ska säga, antingen så har ni suttit ALLT för mycket framför TV eller så har ni en ögonbindeln på er). Men, i alla fall, jag har kollat på era bloggar lite. Och bestämt mig för att, Amanda på stallgrimman.webs.com ska få köpa Rocky, om hon vill. Där tror jag att han kommer att få de bra! Då hon har ett stuteri, om jag inte minns fel.
Förlåt alla som var intresserade och inte fick honom. Men de kommer fler chanser, på andra hästar!
Men glömm inte alla andra, t.ex Classics föl Red hot Chilli. Som nu är ca 0,5 år.
Och ser ungefär ut såhär:
( OBS - google bild )
See yá!
/ R

2011-06-06 | 14:38:57 | | 7 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» H

Gullig!!^u^ funderar på att köpa...

2011-06-06 // 16:59:19
» Anonym

hejsan! om det inte är någon som vill ha red hot chilli, så skulle jag villa ha honom.skulle vara tacksam för svar!

2011-06-06 // 16:59:30
» R

Hej båda två!

Haha, nej ingen är intresserad än, men de är ett STO vi pratar om. Hon kan inte lämna sin mamma riktigt än. Men om några månader så.



/ R

2011-06-06 // 18:08:11
» ronia

ok, då vet jag.

2011-06-06 // 19:55:15
» H

Varför kan hon inte säljas än bara för att hon är ett sto? Hon är ju ett halvår:)

2011-06-08 // 19:45:51
» r

nej, jag menade inte så. Okej, ja, hon är ett halv år. Vem var de som ville köpa henne. Mejla bud till: [email protected]

/ R

2011-06-12 // 12:41:02
» //R

hej soreca!

jag hade ju mejlat er om att jag skulle köpa Red hot chilli, och så slår jag över till eran blogg och ser att ni själv rider på henne och vägrar att sälja henne! varför????förlåt att jag kommenterar detta men jag blev bara ganska förvånad!

//R

2011-08-15 // 12:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback