FODER!

Ja, nu är det så att jag själv har skaffat mig en så kallad foder ponny (luft häst). Hon heter Oxå och är en arab/gotlandsruss ponny. Hon är brun, sto född 1999 tror jag. Hon tillhör S syster. Oxå är väldigt sur och tvär och lan mitt under ett ridpass bara rycka upp huvudet och börja backa. Så hon är lite svår. Men ja, eftersom att jag har henne på foder/hyr henne. Så har jag inte plats för alla mina andra hästar. Så är du intresserad av att hyra en av mina hästar som jag skriver här nedan? Mejla till: [email protected]
hästar:
Tutti frutti ( frukt )
sto
D-ponny
2000
mörkbrun
Dressyr
Frukt är en väldigt duktig dressyr häst och vill gärna göra rätt. Hon älskar att bli ompysslad och går lätt på tygeln. Hoppning är hon lite osäker i, men har hon rätt ryttare så hoppar hon bra.
Juliana
sto
fjordkorsning
2006
Bork/gulbrun
Fälttävlan
Juliana är en pärla. Hon är ganska ung, men hoppar som en gud. Vanliga bommar och så? Nja...hon föredrar att hoppa ute, fälttävlan! Hon kan bli lite stark men är jätte snäll.
// R

2011-03-25 | 18:41:44 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback