god dag i det fina vädret!

hej hej!
vilket fint väder det är! ca +7 'C !

idag har jag varit och köpt ett nytt bett till Q :) det är ett pessoa, säg inga dumma saker om att det inte är bra för hästarna för det är bra om man faktiskt kan rida med det.

men han går mycket bättre nu! ska hoppa honom i dag. men det blir inte högre än 70 cm efter som att jag ska tävla imon på 90 cm! jag hoppas att det kommer gå bra, för förra gången blev det 16 fel, men det var mitt fel för jag pressade honom lite hårt... :/
så han kommer få hoppa i sin egna takt imon!

men idag ska jag som sagt hoppa Q, men jag ska också passa på att hoppa Power när hinderna redan står framme ;) men jag ska hoppa lite höjdhopp upp till 140 cm :) så jag höjer med 10 cm i taget.

jag ska också ha ridlektion på ridskolan fast med bara avancerade grupper idag.

men jag ska ut och hoppa nu :D

ses! <3

// S

2011-03-26 | 14:15:04 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback