några hästar

jo, här har vi några hästar som vi (med sorg i hjärtat) måste sälja pga plats brist :'(




BILBO: Bilbo är en shettis i sina bästa år! valack.
det ända problemet med honom är att han kan bli lite "över glad" när det gäller uteritter, och då kan han bocka riktigt ordenligt. så han är en ponny för den som vill ha en utmaning och någonting att jobba/ utbilda.



 

CHASMIN (CHASSI): Chassi är en weshsto på 10 år som ÄLSKAR att bli ompysslad! Hon gillar best att rida dressyr å hon helt enkelt inte funkar i hoppnig. hon är nu senast tävlad dressyr MsV B med en av stallets ena grundare, R, och det gick super :D. så man behöver en stadig hand när man rider henne.




Bloody Mary (Mary) : En av stallets största hästar! Mary är en lite lättare typ av fullblod. Snäll i alla lägen och är en av barnens favoriter. går med på nybörjar grupper så som dom avancerade vuxen grupperna.
Hon är ett sto på 16 år.




Penny: Penny är ens bästa kompis i alla lägen! Hon är otroligt sammarbets villig i alla lägen!
bäst gillar hon hoppning men går även fint i dressyr! hon är super lätt men stadig på foten så hon skulle (om man så vill) utbilda henne till fälttävlans ponny efter som att hon inte är så gammal.
hon är ett sto på 8 år.


är du intresserad av någon av dom här hästarna eller vill ha mer info om dom så maila gärna till oss på¨ [email protected]  !

// S 

2011-03-12 | 22:52:06 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» caroline edlander

heej!!:)jag är 11 år fyller 12



1.hur mycket kostar bilbo?(luftpengar)

2.var bor ni?

3.får jag va me i er klubb?i såfall så har jag en (flera) luft hästar:

kön:hingst.

tävlas i:hoppning.

ras:korsning mellan knabstrup/svensk rid ponny.

färg:svart med en stjärn.

född:2007.

namn:lidjey.

stam: E Beach boy UE Soley.

manke:1,52

MIN ANDRA HÄST KOMMER NU:

ras:highland ponny.

färg:black med en ål.

född:2005.

namn:fjalar.

stam: E bromton UE Keyboard.

kön:sto.

manke:1,48

tävlas i:working equtation.

NU KOMMER MIN TREDJE HÄST:

ras:fredriksborgare.

färg:fux med en bläs.

född:2006.

namn:fein cera (fein)

stam: E george UE tripolo.

kön:sto.

manke:1,64.

tävlas i:dressyr.

NU KOMMER MIN FJÄRDE HÄST:

ras:quarterhäst.

färg:vit med bruna stick hår.

född:2002.

namn:fanny.

stam:okänd.

kön:sto.

manke:1,62.

tävlas i:western & fälttävlan.



låter jag intressant ring då till 0300-544175 vill verkligen vara med i klubben :)

2011-04-24 // 11:30:23
» Victoria Edlander

Hej!Jag är 11år ska fylla 12 den 29september syster med Caroline Edlander!Jag vill gärna vara med i eran klubb jag har 12 lufthästar men även riktiga djur men inte hästar.1 kanin,1 katt och tio hundar.Jag älskar hästar.Får jag vara med ring då 0761-655223 !hoppas jag får vara med!!!

2011-04-24 // 11:40:47
» Wilma

Nåå blev så käär i Penny (: ♥

2011-05-08 // 09:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback