jag hinner inte!!

jag har såååå fullt upp så jag hinner seriöst inte blogga!! :/ jag försöker verkligen, men jag måste plugga inför slutspurten här i skolan med MASSA prov mm.
men jag kommer blogga när jag hinner.

startade Power i trav gick ganska bra :) det var bara tränings tävling så jag kom 5:a :) lyckat i allafall.

här i gbg har det regnat hela dagen, men nu börjar det klarna upp lite, så jag tänkte ta en liten skogsritt på  Sammy som har stått i 2 dagar nu stackarn, så han ska sättas igång nu, så det kommer bli Sammy-ridning varje dag nu i veckan ;)
kommer även rida Winne nu idag i manegen, fast inte så länge utan bara ca 20 min så att hon inte bara står i hagen och blir en tockis som hennes lilla mamma ;)
sen om jag hinner ska jag rida lite dressyr med Q, men han kommer inte uppskata det eftersomatt han enbart vill hoppa -.- men han måste ju få lite variation! ;) så han får ta och gå med på det idag.

och så var det det här om IRL träffen... jag vet inte om jag kommer, vi har ju inte änns bestämt ett datum!
men jag får tänka på det...

men nu ska jag gå och tjockisäta!! van nemligen stjärnvinst på Lisseberg i går!
puss hej!

//S

2011-05-22 | 15:20:00 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback