länge sedan!!

längesedan man tittade in här då ;)nu får vi ta och skärpa oss!!!

men tack alla för era fina komentarer!
som sagt så kommer det komma en header snart här på bloggen! den är bara inte på börjad.


men jag har nu startat power i LB dressyr, gick dock sämst efter som att han är stel som en pinne efter den senaste veckan!men fick 68 % och en 8:e plats... för er kanske det låter ganska dåligt, men i mina ögon gick han perfect!!!!

kommer även starta Q i DM i hopp på söndag :D så j*vla nervööööös!


har fått ett bud på Lollipop för ett tag sen, men jag har inte bestämt mig än... 150 000 kr tänker dom ge för henne.
hon är en av mina första hästar och även min mest framgångsrika inom både dressyr, hoppning och fälttävlan...
hon är verkligen min ängel!
hmm.... jag får se hur jag gör.. :/  vad skulle ni läsare ha gjort???????
Lolli är just nu ute på foder hos dom om lagt ett bud på henne så att dom verkligen får känna på henne typ XD.


SAMMY ÄR HALT!!!!! nooo!!! tänkte ju ta en långritt på honom idag! jaja, han har halkat i hagen, men han kommer bli bra om ett par dagar :)

jag har även börjat rida in Red Wine (Roxies föl). hon är stadig som en klippa och hoppar allt, även fast jag inte hoppat så högt än för att hon bara är ca 1 ½ år ;)
men hon är TILL SALU!!
så om du letar efter en ganska rolig korsning på 50% welsh mountain och 50% gotlandsruss, med en bra hoppkapacitet och skulle kunna komma långt i hoppning och fälttävlan så mejla : [email protected] !!
hon är inte färdig mätt än, men hon kommer bli en lite C-ponny! (brun).
kommer ej vidare utbilda henne, för att den som köper henne ska få nåt att jobba med och inte en häst som är helt "perfect" liksom.

slänger även in en bild på henne! men kom ihåg; GOOGLE BILD!!!!!!




//S

2011-05-05 | 21:07:25 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jessi

Hej , jag undrar lite saker är ny på det här, jag har inte riktigt fatta om det är riktiga hästar ni snackar om ?? eller hur är det ??



Tacksam för svar!! :-)

Kram Jessi

2011-05-06 // 17:03:10
» R

hej!

Vad kul med en till som följer våran blogg, det är inget konstigt alls att du inte fattar, vi är inte direkt tydliga. Nej, det är inte riktiga hästar, utan lufthästar. Vi har en så kallad "klubb". Vi har en massa lufthästar, som man kan ha hur kul som helst med!

2011-05-07 // 17:11:05
» Mysan

Hej, jag läste om er i Min häst tidningen, jag har också lufthästar ett helt stall faktist, tycker ni att jag ska göra en blogg om det också för ni verkar ha så kul, fast jag har ju också kul näår jag rider på mina lufthästar ;)

2011-05-08 // 14:53:38
» Mysan

brukar ni bara tänka att ni rider eller rider ni på "riktigt" utomhus?

2011-05-08 // 15:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback