Mini hoppning

Ja, idag var det nog de perfekta vädret! Inte för varmt, men inte isande kallt heller. Det var ( I Gbg ) ca 16°C.
I alla fall. Idag så körde jag lite "mini hoppning" som rubriken säger. Vi har nämligen ett antal inacorderade hästar här nu. Bl.a en svart Welsh sec A. En liten hingst vid namn Kicking x. Honom hoppade jag lite idag, dock så höjde jag inte mer än till ca 40-50 cm. Men ändå. Och så när hindren ändå stod framme så passade jag på att ta ut Rocky med. Den lilla hingsten är de fart i. Och om ni har glömt (vilket jag tvivlar på) så är han tillsalu.
Det var nog de...
Just det, JAG (R) funderar på att fixa en liten IRL ( I Riktiga Livet ) träff. Som sagt så bor jag och S i Gbg. Och vi skulle gärna vilja träffa några av er. Men, vill ni inte, så behövs de inte, såklart! :)
Tycker ni att detta verkar bra/intressant? Så kan ni gärna kommentera, eller mejla till: [email protected]
Ja, NU är jag klar.
De var de de,
SES!
/ R

2011-05-21 | 20:49:34 | | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jempa

Ja, det skulle ju vara kul, rida ut tillsammans och lite så:)

2011-05-22 // 09:20:37
» R

Ja, eller hur? ;) Men jag ska kolla med S, hon verkade inte så pigg på det sist nämligen.. :P

2011-05-22 // 10:22:19
» Ell

Hej!

Jag bor med i gbg! :D Skulle va askul :)

2011-05-22 // 13:20:34
» Amanda

Jo det skulle juh va Nice! :D Bah att jag bor i skara ... lite långt i mellan :/ Men jag kan juh kolla efter skuts Och sånt! och jag tror Sanna skulle vilja hänga med då om hon får ^^ :D // Amanda

2011-05-22 // 18:13:35
» N

Hej!

Det skulle vara as kul men tyvärr bor jag i stockholm :( Men jag kanske kan komma iaf men vi får se. Jag har två hästar och det skulle vara kul att rida med er :)

2011-05-23 // 11:40:02
» R

Vad kul att så många var intresserade. Vi ska kolla om vi hittar någon "gömd" äng som vi kan vara på. Då vi inte får plats hemma hos mig....

Vi ska dock kolla med våra föräldrar först..



/ R

2011-05-23 // 16:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback