R!

R, jag talar fullständigt sanning nu... det är så sjukt ofta i skolan som jag vill vara med dig, göra saker med dig och ja allt!
Men jag känner mig klängig, jag vågar inte vara  med dig HELA tiden för det gör att jag känner mig klängig och irriterande, jobbig. Ja, allt. Det känns så ofta så. Men att du känner det som att du inte har vänner som bryr sig om dig gör mig faktiskt lite arg! Märks inte jag? Och jag vet att andra bryr sig också. Men det är det att jag är i stallet så ofta, du är i stallet ofta och är inte tillgänglig så ofta och vi möts varje dag i skolan och där känner jag mig bara så klängir och irriterande. Du är en av dem som jag helst vill vara med just nu. Som jag tycker är roligast, men också som jag tycker att det känns som att du tycker att jag är jobbig.
Men snälla, säg inte att du inte har vänner eller så. För du har mig, jag kanske inte är mycket och du kanske inte ens tycker att jag är så som jag tycker om dig. Så jag kanske inte räknas som en vän, men det finns andra, som jag vet bryr sig om dig och gillar dig.
Snälla säg inte så, det gör mig så ledsen!
Jag vet inte vad jag ska säga mer, men en sak kan jag säga i alla fall. Du är värd denna texten. Du är värd 10000000000000000000000000000000000000000000000000000!! och mer än det gånger mer! Och denna texten är kanske noll för dig eftersom att du skiter i mig. Men det spelar ingen roll.
Du är värd alla vackra, underbara uppskattande ord i världen och mer!
Jag vet ärligt talat inte vad jag ska säga mer... det känns som om jag inte påverkar alls. Men jag har i alla fall försökt, men du behöver kanske mer. Av någon mer betydelsefull.
Av någon du verkligen vill ha fina ord ifrån. Men jag har försökt. Jag är lååångt ifrån nöjd, men jag önskar att du förstår...
Du är en av dem första jag tänker på när jag vill sova hos någon. Ha någon som förstår och ha kul med någon. Snälla...<3 <3
<3 J

2011-11-07 | 18:38:46 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Maddjo

Vad fint! <3

2011-11-07 // 20:21:49
» iza

jätte fint

2011-11-08 // 14:22:13
» ELLLIINN

Jätte snällt inlägg! R! Hoppas du blir glad!!!



///Mig!

2011-11-08 // 19:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback