Svar på komentar

Hej! Fick lite ledsamma komentarer av Elin och vill verkligen inte att någon av läsarna ska känna så.
ELLLIINN om Vet inte om ni såg...:
skriver igen... det försavnn visst!
Jo, jag har mejlat om hästar till salu länge nu. Men jag får visst aldrig svar!!!! Jätteledsen faktiskt!!!! Sedan verkar det som ALLA andra får svar men inte jag!!! Är det bara för jag inte har en blogg eller??? Det är inte kul. Jag vill kanske också köpa hästar. För jag läste på ponnypenny nyss....
SVARA NU!!!!
IP: 46.230.246.207
10 November, 19:33

ELLLIINN om Vet inte om ni såg...:
en annan sak... Är ganska ledsen på er efter som ni ALDRIG svarar på mejl!!!! Jag har varit intresserad av många av era hästar som är till salu!!!! Men vad händer: Jo, ni svarar aldrig och alla andra intresserade svarar ni visst på. Det är inte så himla kul! Är det bara för jag inte har en blogg (än!) som ni inte verkar bry er!!!??? Inte för att vara elak. Ni har en jättebra blogg. Men man blir ju lite ledsen...

SVARA SNABBT!

Jag har nog svarat på alla som är till mig, med S och R vet jag inte men om du är intresserad så är det bara att maila! Det kommer även upp fler hästar någon dag.
/J

2011-11-11 | 20:36:07 | SVAR PÅ TAL | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ELLLIINN

bli inte ledsna... jag var lite dum.

2011-11-12 // 14:24:56
» Melissa

Blogga, Blogga!!! :D

2011-11-13 // 09:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback