videoblogg?

hahaha heej mina fina!
trööööög dag i skolan, men bäst kompis efteråt (y)
har en tanke. jo, att jag kanske ska svara på alla frågor i en videoblogg? kommer då inte visa ansiktet, bara prata och kommer även mixa rösten. men ändå? skulle de vara kul? :D
jag tycker det iaf.. vill inte bara sitta bakom en skärm och inte kunna få prata till just ER! känns inte rätt. igentligen vill jag bara visa er vem jag är. önskar ni visste! eller om ni bara kunde ringa t mig då o då. det skulle göra min dag.
haha men ska jag ge er en videoblogg? ;)

kommer svara på de flesta frågor då :)
HIHIHI överhyper även fast jag bara borde plugga inför 5 prov -.- MWIHIHI CRAZY GIIIIIIRL 97 TTIIIEEEEEP.
fjortiwzz
maahhn nu ska jag nero äta chips o umgås med familjen, även fast det e det tråkigaste jag veeet ;)

PÖSS PÅ ERRR NUUUUUWWWEEe

// S fjorwwtizz 97


2011-10-17 | 21:04:13 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Hej! Tycker absolut att du ska ha videoblogg! Men om du också gör lite inlägg och så ??

2011-10-17 // 21:21:27
» Stall London <333

Vore skitkul med alla svaren i en video!



Kram Stall London <33

2011-10-17 // 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback