dålig update...

... av mig S, men ni verkar ju inte saknat mig direkt :)

har haft fullt upp hela veckan! 4 prov i skolan som man måste plugga på. dom säger max 2 prov i veckan, men så är det inte kan jag säga!
också fixat kille... ni tycker säkert att jag har olika killar hela tiden, men jag är aldrig tsm med dom ;) men detta..
det är verkligen ÄKTA KÄRLEK!! älskar han nåt så enormt.. vi kan kalla honom V.
de flesta tycker nog att det e konstigt att jag väljer just V, eftersom att han är en sån kille som inte är min typ. men han e nåt extra! ingen förstår mig som han.
alla andra killar skulle bara säga att hästar är hamburgekött och bara passar på mackan, men inte V! han kommer stötta mig genom träningar och tävlingar! (snackar om IRL)
S <3 V

bloggen kommer läggas åt sidan för min del, men denna veckan kommer det nog bli hyfsad uppdatering av mig, men sen läggs den åt sidan med kanske 1-3 inlägg i veckan... :/

---
men ska dra o träffa V nu. sen blire stallet IRL!
PUSS PÅ ER!

//S

ps. videoblogg kommer i veckan! ds.

2011-10-31 | 12:43:16 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» stuterimon(I)

jag har saknat dig

2011-10-31 // 18:12:40
» Hjerpe Stall

Jag har saknat dig enormt! <3



Kul att du skaffat en kille :)



kram hjerpe stall

2011-10-31 // 20:06:56
» ELLLIINN

saknat dig också... Kul att du är tillbaka...

2011-11-01 // 14:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback