Plugga.se :(

Hej! Förlåt för att jag inte har varit inne :( <3 Har typ 4 prov denna veckan och nästa vecka som jag måste plugga till :(
Var ju hos S i måndags som ni vet och det var kul kul! Eftersom att det inte blev någon ridning så gjorde jag det när jag kom hem<3 Satte upp lite hoppövningar i paddocken åt Fly. Det gick super och vi hoppade 100cm(uppmätt riktig höjd) som högst<3 Sedan hoppade jag Anastasia på samma övning, dock lite lägre men men.. :) <3
Sedan gick jag ut til Indie och kollade till henne. Idag lät hon mig ta på grimman igen och gick till och med med mig bort till grinden när jag gick ut i hagen istället för att springa iväg<3
Sedan red jag inte Anstasia på Tisdagen. Hon fick vila<3 Indie skötte sig som i måndags<3
Fly red jag dressyr på. Lite lugnt och fint bara och hon skötte sig bra! Var dock lite lång i formen och orkade inte riktigt bära sig men men... <3
Idag vare dressyrträning med Teamet :) Fly var jätteduktig! :) Fin i formen och sökte sig bättre än igår :)

2011-10-05 | 19:20:18 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» R(jlrk)

det är lungt!

jag har inte varit inne på bloggen på EVIGHETER bara för att jag hade typ 5 prov så alltså det är så j*ävla jobbit så jag funderar på att stänga ned bloggen!

2011-10-06 // 16:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback