Renoverar + info om IRL träff

God kväll!
Som ni kanske har märkt så ser bloggen lite konstig ut för tillfället (S och J, ÄNDRA EJ!)
De beror på att jag (R) håller på att renovera en sak, men samma heder osv kommer tillbaka inom kort.
I alla fall, jag kom på ett stort problem om IRL träffen, Lisseberg (Där vi i så fall skulle träffas) är STÄNGT efter Julafton :´(
Sedan så är de så att de är många som inte kan komma pga att Gbg är för långt bort osv.
MEN, som alla vet så är de GP ponny kval runt om i Sverige, om vi kunde hitta ett kval som ligger typ i mitten så skulle vi kunna träffas där, men då får vi skynda oss!
Ska kolla med S och J.
Men jag vill så SJUKT gärna träffa er!
Yours truly,
R

2011-10-02 | 20:58:16 | SVAR PÅ TAL | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» stalltinkerbell

Jag hoppas jag kan komma

2011-10-02 // 22:59:37
» ELLLIINN

hmmm... kan inte alla träffas på LISEBERG? fast det får gå om det inte är den 28-onde!!! Jag kan nog inte komma på GP ponnyn!!!!

2011-10-03 // 16:11:03
» R(jlrk)

menar du den 28 december eller den 28 denhär månaden?

vill så gärna träffa er också!

2011-10-03 // 21:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback