Distraktion *På foder*

Namn: Distraktion (Dissan)
Kön: Valack
Färg: Brun
Ras: Korsning (M. bl.a welsh, ridponny, dartmore och fullblod)
Född: 28 oktober 1998
Mankhöjd: 1.28 m
--------------------------------------------------------------------------
Dissan är min lilla diamant. Han är som en hund. Gör allt jag ber honom om (Nästan).
Han är en liten b-ponny som jag fick när jag var liten. Han är NH tränad. Och han har hoppat enstaka hinder med mig, barbacka som låg på ca 1.10. Men startar bara ca 90 -1 m. Han är en ponny som är envis som en åsna. Men har man hittat vägen till hans hjärta har man en vän för livet.
Han är säker som en bergs get på fötterna, och hoppar över ALLT! Litar du på honom så litar han på dig.
Han är snabb som vinden, men de är lite svårt att få STOP på honom ibland. Men gör absolut inget dumt.
OBS! - Google bild! Är de din bild? Mejla till [email protected] så tar vi bort den DIREKT!

2011-09-21 | 19:21:00 | R's hästar och pass | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» simwim

Hejsan! Jag undrar bara om det är google bild på söta Dissan eller egenfotad? :) Kram simwim <3

2012-01-06 // 02:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback