Hej!

Idag red jag inte Fly. Hon har tävlat och rridits så hårt och mycket det senaste så nu får hon vila lite. Gå i hagen och ha det bra. Jag gick även bort till Indie och kollade till henne. Hon stod och betade. Långt bort från Skäckla. Eftersom att jag inte ville störa henne så stod jag ganska långt bort och det såg ut som om hon hade torkat svett i pälsen. Jag är inte säker, men hon kan ha varit nervös under nattten och sprungit en del. Hon travade också en bit och jag såg att hon inte haltade och hade några större eller tydliga sår. Dock kunde jag inte undersöka henne närmre eftersom att jag inte ville att hon skulle bli rädd.
Sedan red jag Anastasia. Hon var superduktig, allt går verkligen framåt nu! :D
Vi red i manegen över några bommar och hon var lite spänd men ändå riktigt mysig!
Min och Anastasias outfit:
Färg: Lila(lite vitt för att det inte skulle bli för mycket lila också)
Inriktning: Hopp
Jag:
Vitt linne
Lila ridbyxor
(och vanliga hjälmen, stövlarna och västen)
Anastasia:
Lila schabrak & lila lindor
En liten överraskning kommer i nästa inlägg :)

2011-09-26 | 14:47:04 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» stalltinkerbell

Prova att gå in i hagen med Tropas och undersöka henne med honom i närheten så går det säkert att undersöka henne någorlunda smärtfritt

2011-09-26 // 16:24:10
» J

Stall Tinkerbell: Tack för tipset! :D Tropas var hon henne en stund igår men fick sova i klubbrummet i stallet under natten. Där är det uppvärmt, det finns mat och vattenskål och en dyna att ligga på. Han får också vara ute i stallet när jag är där. Han verkar trivas och äter bra!

Kram J

2011-09-26 // 16:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback