Nya hästar *SÅLDA*

Hej hej!
Nu är jag ÄNTLIGEN hemma från stallet. Ni ska få höra lite om vad jag gjorde idag.
Jo, först så tog jag in Classic och Pix, då båda skulle hopptränas. Höjden låg på allt från 70 cm - 1.10 m
De gick jätte bra med båda två tycker jag. Sedan hämtade jag in Sweetie, henne tomkörde jag. Vilket gick hur bra som helst! Sedan var de Wille, han fick ett helt vanligt dressyr pass. Han var nog rätt nöjd med de. Dissan ska fortfarande bara gå ca 10-15 min promenader. Men de går i alla fall framåt.
När jag var klar med alla mina hästar så var de dags att ta in valacken, C-ponnyn som jag berättade om igår.
Just de, för idag kom stoet (D-ponnyn) också. Valacken är en lite piggare variant, och väldigt hisspig ibland. Stoet är en klippa som gör allt man ber henne om, men bli inte förvånad ifall hon slänger iväg i några bocksprång då och då.
I alla fall, nu ska ni få se vilka dessa "mystiska" hästar är.
Först har vi valacken...
Namn: Superstar (Star )
Kön: Valack
Född: 2004 - 07 - 16
Färg: Mörkbrun
Ras: Welsh korsning
Mankhöjd: 1.32
Jätte söt kille som lätt blir pigg. Hoppar ALLT! Kan gå riktigt långt inom hoppning.
Lite rädd av sig, men annars jätte snäll.
------------------------------------------------------------------
Sedan så har vi Stoet...
Namn: Gold bar (Goldie)
Kön: Sto
Färg: Black
Född: 2003 - 15 - 26
Ras: New Forest
Mankhöjd: 1.42
Snäll tjej som gör allt man ber henne om. Lugn och stabil men kan bli aningen het ibland med.
Kan gå långt inom både hoppning, dressyr och fälttävlan. Gosig dam som älskar uppmärksamhet.
----------------------------------------------------------
Vad säger ni? Låter de intressant? Mejla till: [email protected]
Vill ni köpa så MÅSTE ni säga var ni har att erbjuda åt hästen. och kom ihåg,
hästarna går åt som smör!
/R

2011-09-22 | 19:02:11 | Hästar/ ponnys till salu! | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Stall Youngo

Japp, det var ett par riktigt söta hästar det!!

2011-09-22 // 20:45:09
» //m

Hej.Jag har mejlat om dom.

2011-09-22 // 21:02:30
» Stuteri Surf

Vilka söta!

2011-09-24 // 09:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback