Prinsen.

igår änlände lilla prins hit till Soreca! såååå underbart fin! kommer kunna utvecklas till höga klasser kan jag lova!
Men det blir lite skumt nu när jag har 2 st som heter "prins". först har bi ju Prince Q som jag ALLTID har kallat för min egna lilla prins. Men hans smeknamn är igentligen Q då :)
sen har ju PRINS kommit. så jaa, får la till och kalla Q för Q hela tiden nu då ;)
åhhh så fin Prins är! vill inte släppa honom med blicken.
han får stå idag och bara vänja sig vid stallet och hagarna osv. och imon så jag börja rida lite lätt i paddocken om det bara slutar regna någon gång! regnar det hos er där ni bor? här regnar det i alla fall HELA TIDEN...

ska snart dra  till skolan. fick å upp extra tidigt eftersom att jag skulle vara hela klassens veckakolcka -.-
så det blev till att gå upp 1 timma tidigare för att hinna vecka alla.
dom flesta blev så trötta på mitt tjat om att dom skulle gå upp, så dom la på luren och somnade om. skyll er själva då!
kommer kanske en outfit senare, får se om jag hinner...
ska käka frukost nu :)
PUSS PÅ ER
//S


2011-09-07 | 07:01:13 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hjerpe Stall

det regnar hela tiden här!... nu skulle man haft ett ridhus det skulle vart toppen :)

2011-09-07 // 07:27:03
» ELLLIINN

När e tävlingen???

2011-09-07 // 15:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback