som sagt

ja, som sagt har jag typ blogtorka så jah vet inte riktigt vad jag ska skriva :P inte lika inne i bloggandet mera ;) men det kommer ska jag säga.
det är så med mig att jag bloggar inte så ofta, men när jag väl gör det så bloggar jag MASSA! det kanske ni har märkt? liksom flera inlägg på raken.
men idag så ska jag som sagt hoppa Q och Power höjdhopp :D det ÄLSKAR dom ;) med Q kanske jag kommer upp i 130 cm (men det är inte hans rekord!) och Power kanske jag kommer upp i 160 cm.
SM Q närmar sig eller ialla fall kvalet. men det e ju riktigt tuff konkurens så vi får nog bara hoppas på det bästa! tror inte att vi som nykomlingar kommer vinna eller änns bli i närheten på att bli placerade! men det blir en kul grej liksom.

ska också rida Lolli. vet redan nu att det kommer gå super som vanligt ;) min prinsessa.

--

nu är det så att jag söker en dressyr ponny. C eller D spelar ingen roll. nu när jag e förstor för Lolli och ska lämna tillbaka Mary Poppins och inte har en riktig dressyr ponny att sattsa på så har jag beslutat mig för att ta in en ny häst på Soreca.
kommer kolla in lite sidor och se om jag kan hitta något. men kom med förslag!

detta söker jag:
kön spelar INGEN som helst roll!
inte äldre än 9 år.
C / D-ponny.
och färgen såklar ingen roll!
Stam är inte ett måste.
Ska minst ha gått dressyr LC:1

Detta har jag att erbjuda:

* Daglig utevistellse.
* Tillgång till stora hagar.
* Regelbunden träning.
* Står med häst kompisar (Vilket är ett MÅSTE på Soreca)
*Roliga uteritter.
* Kommer garanterat nå höga klasser.
* Stora och rymliga boxar.

Låter det bra? eller är det når mer ni vill ha?
komentera då! kommer som sagt att själv kolla runt på lite sidor och se om jag hittar nåt. men förslag e alltid bra!
puss på er!

//S

2011-09-03 | 12:51:11 | Hästar/ ponnys till salu! | 7 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hjerpe Stall

Hej!

Tror jag har en ponny som kommer passa dig, hon kommer upp på bloggen senare ikväll ¨:)



Hon har vart utlånad till min kompis men hon kan inte ha henne längre, nu vill jag i förstahand sälja henne men foder går också bra! :)



men somsagt kika in på bloggen ikväll



mvh hjerpe stall

2011-09-03 // 16:08:36
» Melissa

Hej S!

Jo, såg att du sökte en trevlig ponny och nu är det så här att jag kanske har en till dig...

Mitt Engelska fullblod, Princess, som är 6 år det här året måste jag sälja. Hon har gått som högst LC:2 och även tävlad MASSOR innom hoppningen. Även tävlad väldigt mycket i dressyr där hon blir jättefin! Hon är en vacker fux med en stjärna i pannan. Slutmätt så är hon 148 cm/mkh. Hon säljs p.g.a att hon inte kommer överräns med sitt föl som hon fick för några veckor sedan.

Några frågor om denna skönhet? Skriv då så mejlar jag svaren till dig!



PS: Hon skulle kvalat in till SM för det här året men jag valde att betäcka henne istället ;)

2011-09-03 // 21:10:48
» Hjerpe Stall (igen)

http://hjerpestall.blogg.se/2011/september/fin-dressyrponny-soker-nytt-hem.html#comment



länken till Prins :D

2011-09-03 // 21:43:46
» stalltinkerbell

Hej! Jag har ju min nerviga dressyrponny Bubble som inte riktigt passar in på gården :( Så jag ska sälja. Vill du ha honom? Han finns på min sida under fliken lufthästar :)

2011-09-03 // 23:25:44
» Melissa

Skriv en kommentar här nedan om du är intresserad av princess så mejlar jag svaren till dig, menade jag! xD

2011-09-04 // 08:06:07
» Lycka

Hejsan jag kam ocksp ha en passande ponny. Hon heter Twilly och är en Connermara:) Jag har ett hoppstall och tänkte banta henne. Det går men hennes kroppsbygnad är lite robust så hon passar som sagt inte för hoppning men älskar dressyr.



Lyckra är en hoppponny som har ett bra steg i dressyren. men hon måsta hoppa ibland för att hon blir uttråkad. Hon går inte att lära mer hoppning och är som sagt duktig i dresssyr. Men hon kan ändå lära sig ännu mer!



Svara gärna på oliviaslufthastar.blogg.se så att jag vet att du har sett!:)

2012-04-10 // 15:38:01
» Lycka

Hejsan jag kam ocksp ha en passande ponny. Hon heter Twilly och är en Connermara:) Jag har ett hoppstall och tänkte banta henne. Det går men hennes kroppsbygnad är lite robust så hon passar som sagt inte för hoppning men älskar dressyr.



Lyckra är en hoppponny som har ett bra steg i dressyren. men hon måsta hoppa ibland för att hon blir uttråkad. Hon går inte att lära mer hoppning och är som sagt duktig i dresssyr. Men hon kan ändå lära sig ännu mer!



Svara gärna på oliviaslufthastar.blogg.se så att jag vet att du har sett!:)

2012-04-10 // 15:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback