Ang. Förra inlägget

Okej, nu ska jag berätta vad som verkligen hände igår. Har fått massa gissningar, och några hade väl halvt rätt... ny häst?
Jo, Mirja var verkligen jätte jobbig. Hon ÄR stark i hoppningen. Och visst, jag vill/kan gärna rida svåra hästar. Men nu när jag vill sattsa lite mer på Classic, så har jag inte den tiden som Mirja behöver. Jo, nu tänker ni säkert att jag har köpt/lånat en ny häst. Men FEL! SÅ dum är jag faktiskt inte! XD
Jo, som ni vet så var Lina och hennes mamma (Pix och Dissans fodervärdar) här igår och tränade. Så, de lastade två hästar på vägen hem, MEN! De lastade Dissan och Mirja.
Ja, ni läste rätt! Nu står min fina Pix i boxen bredvid Classic igen och är så nöjd så XD
Så, nu sitter (Uppdat. SATT) och väntar/väntade på J, som ska sova här inatt!
Hörs!
/R

2012-04-20 | 20:29:32 | R's inlägg | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Ifall inte du ska ha Mirja tror jag nog gärna att min syster tar tillbaka henne :-)

Kram Neiwada

2012-04-20 // 22:29:16
» Neiwada

Svar: Jag ska höra med henne i morgon! :-)

Kram Neiwada<3

2012-04-20 // 22:39:29
» ponnypenny

Åh vad kul! :)

2012-04-28 // 16:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback