Bajsdag

Hej, idag var det bara en skitdag, inga större fel, men småsaker som gjorde hela dagen tråkig och jobbig. Det hela började med att jag skulle rida världens suraste, men sötaste häst.
Jag gjorde i ordning Fly som surade som tusan! :/ Sedan tog jag ner henne i manegen och hon försökte bita mig hela tiden och var jättestel när jag red henne. Det blev bara skritt och trav i ca en halvtimme.
Sen avslutade jag. Surponnyn fick mat och var då hur glad som helst -.-
Outfit:
Jag:
Fly:
Kram J

2012-04-20 | 20:38:55 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Pao

Hejsan Pao här på Stall Pearl Sunlight!

Jag hade Viggan Stuteri förut men nu har jag detta stall. Jag undrar om du vill tipsa om min tävling "Sommarhoppet".



/Pao

2012-04-21 // 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback