Duktiga lilla sur tant!

Hej hej!
Som ni säkert vet så avgjordes Neiwadas tävlingar idag! Jag och Classic slutade på en 5:e plats totalt, inte mitt bästa, men helt OK.
I hoppningen gick hon helt OK, i dressyren var hon på topp. Och idag, på terrängen så var hon häxan sur tant herself!
Hon bockade, och backade och sparkade, ja.. ALLT förutom att gå framåt! Jag tog mig i o för sig igenom banan, men kom nästan sist..
Men, jag ska se de positivt! Jag brukar inte tävla fälttävlan (Dressyr/hoppning/terräng på samma gång)
Så jag tycker att hon var duktig, här har ni hennes outfit för dagen:
Kort sagt: Svart pullar träns, svart sadel, svart förbygel m.avtagbar martingal. Blått schabrak, blå terräng skydd (fram o bak), och blå boots (fram)
/R

2012-04-03 | 18:51:33 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback