Lalala.....april....vår...SNÖ?!

WTF!
De snöar!? De SKA inte snöa i April. Det bara är så, suck...
Aja, i alla fall. Jag kom precis in från stallet. Classic red jag dressyr på, och Mirja red jag barbacka. Eller ja... ni ska få höra om HELA min dag.
På morgonen, så stack jag ner till stallet, matade, släppte ut och började mocka, fixa maten osv.
Sedan tog jag in Classic, borstade henne och gjorde iordning henne för dressyr.
Dressyren gick helt OK. Hon var bra, inte jätte bra. Men helt OK. Finns inte så mycket mer att säga.
SÅ, red henne i ca 1 timme. Borstade sedan av henne, och la ut lunch hö i hagarna åt båsa damerna.
Sedan, gick jag in för att äta lunch.. och...."glömde av" att jag inte hade ridit Mirja.
Så, de var bara att sticka ner till stallet, och ta in henne. Idag så hoppade jag henne. Och herregud vad pigg hon blev då! Var mer i luften än på marken, aja, men vi kom över några hinder som var som max ca 80 cm. Tyckte att de räckte.
Ja... de finns väl inte så mycket mer?
KOM IHÅG ATT KOMMENTERA "THIS OR THAT" NU! SVARAR NÄR DE KOMMIT FLER FRÅGOR!
(Outfits kommer i ett annat inlägg)
/R

2012-04-06 | 18:58:54 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback