På promis med mina tjejer :)

Tja!
Jo, när jag kom hem från tävlingen, så tog jag ca en timme till att släppa ut Classic, packa ur transporten, och putsa alla grejer.
Så, sedan tog jag ut Mirja, och började borsta henne, la sedan på henne ett fleece täcke och skulle promenera med henne idag, MEN! Så kom jag på att Classic också skulle ut och gå, så varför inte ta båda samtidigt? XD
(OBS! - Detta är INGET du gör IRL, då de kan vara farligt osv)
I alla fall, så tog jag även in Classic och slängde på henne sitt täcke.
Här har ni deras otfits:
MIRJA:
Kort sagt: Blått fleece täcke, blå grimma, grimmskaft
CLASSIC:
Kort sagt: Svart fleece täcke, svart grimma, grimmskaft, back on track skydd (fram o bak)
Skydden får hon ha nu efter en så ansträngade tävling, med hennes smala ben så.. ja, ni fattar XD
BTW - Jag köpte en ny grimma till Classic, hon rev sönder den gammla -.-
/R

2012-04-03 | 20:14:58 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» JJ

Var får ni bilderna på era outfits ifrån?

2012-04-04 // 09:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback