21/8 - Skolan börjar

Hej! Idag tog jag ut Humlan i manegen med sadeln på innan. Det gick bra och det gjorde mig nöjd, jag började som vanligt med att gå runt, longera och göra en liten hinderbana. Sedan fortsatte jag med plasten lite, vilket inte gav någon reaktion, så jag gick ut och fick hjälp av en bonde att köra lite traktor och sånt för att göra henne van vid det och visst tittade hon lite när han startade, men inte annars. 
Så jag gick tillbaka till manegen, hängde lite på magen över ryggen på henne och gick sedan tillbaka in i stallet och tog av allt. Nöjd med dagen!
(Förresten, ang. rubriken så började skolan idag)
Kram J

2012-08-21 | 20:58:39 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback