Dressyr EM Final!

Hej! Nästa resmål blir till Grekland där vi ska tävla sista gången. Em Dressyr Final, jag kan inte fatta att vi ens kom hit. Datumet är den 19/8 men vi kommer att åka dit dagen före för att alla hästarna ska prestera på topp. Jag tar min stora transport igen, är det någon som vill åka med ner? Alla bekvämligheter finns och man kan även sova, gå på toa och en massor av packningsutrymme finns! Förra gången åkte A från Långedal med och hon följer nog med denna gången också, men det finns plats för alla hästar i laget, alltså 5 platser!
Kommentera bara om ni vill med! :)
OBS Egentagen bild!
--
Håller på med en överraskning, kan ni gissa? :D
Kram J

2012-08-14 | 19:02:09 | J's inlägg | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Jag åker gärna med!:D
Ni får gärna hålla i hopp SM också, alltså kval 2 och framåt :)

Kram Neiwada

Svar: Okej! Super! Då blir vi tre i transporten! :) Ja, jag vet, men vi har inte riktigt haft tid för det... Men det kommer! <3

Kram J
soreca.blogg.se

2012-08-14 // 21:37:45
» Olivia

Jag åker också gärna med =) <3

Svar: Super :D <3 Då blir vi fyra, då är det bara om Luftlycka vill med :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-08-15 // 19:21:47
» A på Långedal

bara så alla vet så får den som anmäler sig sist köra!!Tvärvaägrar att göra det igen J din lilla latmask.

A på Långedal

Svar: Vi delar på körningen -.- bajsunge! <333
Kram J
soreca.blogg.se

2012-08-16 // 17:13:10
» A på Långedal

Men om man ser det såhär att bara jag körde förra gången så borde jag inte få köra alls;)Bajsunge ska komma från dig din lilla pruttunge<3333


Kram LD A

Svar: Haha, jaja, vi körde, inte du -.- xD <333
Kram J
soreca.blogg.se

2012-08-18 // 16:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback