Duktiga tjejerna!

Hello!
Jo, nu ska jag försöka bli aktiv här igen. Som ni kanske märkt så har jag just nu tre ston här hemma på Soreca. Classic, Pix och Lillan. Eftersom att Barocko inte svarat så har jag bestämt mig för att ha kvar Lillan ett tag till. 
Alla tre tjejerna har joggats ute och back tränats de senaste veckorna, just för att komma igång och bygga muskler. 
Men idag tog jag ett par ordentliga dressyrpass med både Pix och Classic. Pix har ett mycket större steg än vad Classic har, så det tar lite tid att vänja av sig. Men båda gick riktigt bra idag, jag jobbade med det simpla, start,broms, sidförande och att de skulle vara kvicka för skänkeln. Mycket mer har jag inte att säga, Outfits:
Classic:
Pix:
 
/R

2012-08-13 | 20:29:13 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback