Fluffiga moln

Jag är sämst på rubriker, jag vet. 
Idag blev det lite backövningar och ett stort bad för Fly, jag började med att bara leda ut henne upp och nerför backar och in på småstigar och en timme senare var Fly svettig men fortsatte glatt att kämpa på. Jag ledde henne hem, och band upp henne utanför stallet. Sedan kom slangen och Fly fick ett ordentligt bad så att hela hon blev ren och fin. Haha, en riktigt fin skumboll var hon efter första shamponeringen. Kan tyvärr inte lägga upp outfit men ni får klara er utan idag. 
 
Some fick ett ridpass i paddocken idag. Hon verkade ganska så trött från igår så jag tog det bara lugnt och red lite skänkelvikningar och volter och sen fick det räcka. Så fick de gå ut i hagen och Fly fick chans att bli smutsig igen, men inte innan jag hade hunnit få på henne glansspray! 
 
Det var fina fluffiga moln idag, därav rubriken. :)
 
Kram J

2012-08-15 | 22:39:00 | J's inlägg | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Zafirgården

Jag skickade ett mejl till dig igår om att Some är såld och har åkt till sin nya ägare.

Svar: jaha... okej vad bra att du fick sålt henne! <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-08-16 // 11:16:35
» Zafirgården

Japp. Allt gick bra och så??
Förresten, se gärna in på de andra hästarna till salu, för uthyrning och annat kul!

Svar: Jadå! Hon är en superfin häst men har tyvärr inte tid för henne när skolan börjar och så<3
Ja, jag kollade på dem men som sagt har jag inte tid <3

Kram J
soreca.blogg.se

2012-08-16 // 21:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback