Handshäst

När jag kom hem från skolan idag gjorde jag genast i ordning Fly för att rida ut, men bestämde mig i sista stund för att låta Humlan följa med som handshäst. Jag gjorde därför i ordning båda hästarna, men satte endast på Humlan träns och longerlina och sedan satt jag upp på Fly och höll i linan med Humlan, först var båda lite förvirrade, men efter en stund gick det bra och så skrittade vi iväg. 
Jag höll mig på de bredare grusvägarna för att de skulle ha plats att gå bredvid varann, men Humlan gick mest bakom ändå. 
Lite trav blev det, men annars skrittade jag bara och var inte borta så väldigt länge. 
Kram J

2012-08-24 | 19:18:45 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback