Oaktiv.se

Hej! Förlåt att jag har varit så oaktiv, men jag har haft en massa roligt att göra, och träningen inför Finalen i Grekland (EM) Så det kommer att bli jätteroligt! I alla fall så har vi fått en ny häst hätr på Soreca för ett litet tag :) 
Something Special har kommit hit och har funnit sig till rätta! Hon har varit jättefin hittils och vi har lärt känna varandra lite nu :)
Idag tog vi en liten snabb uteritt i regnet.
Fly hoppade jag terräng med idag när det slutade regna. A från långedal på Springtime var med också :) Hästarna blev väldigt svettiga så sen tog vi en tur ner till sjön och badade lite. Det var jättekul och hästarna tyckte att det var skönt. 
Jag skriver mer imon eller senare! :)
 
Kram J

2012-08-10 | 20:03:19 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback