Uppe med tuppen!

God morgon! 
Idag var jag uppe tidigt, och var ute i stallet när solen gick upp :) 
Idag ska Classic få ett dressyrpass, och Pix lika så. Lillan skulle dock longeras idag, och det var det jag gjorde nu på morgonen. 
Jag gick en promenad med henne som framskrittning, och gick sedan in i paddocken. Där fick hon jogga lite för att komme igång. Efter det satte jag på ispänningstyglarna för att hon inte skulle ha huvudet vid mars typ :P Jag jobbade mycket på att hon skulle lyssna till rösten. Och mycket övergångar. 
Hon var duktig i både skritt och trav, i galoppen blev hon lite flängig och ville bara springa snabbare och snabbare. Men hon lugnade sig efter en stund. Ja, jag har inte mycket mer att säga om det. 
Outfit:
 
/R

2012-08-17 | 10:12:55 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Qingis från Zorba

Jättefin outfit! Stilren och fin:) gillar att den inte är överdriven eller för mycket utan lagom och stilren :) gillar den olivgröna färgen :D Kram :)

2012-08-17 // 15:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback