He´s back

Hej hej!
Jag sa ju att det skulle komma upp en stor överaksning här på bloggen idag. Här får ni den.
Lina och hennes familj (Dissans fodervärdar) ska åka skidor i 2 veckor, vad ska de göra av Dissan då? Jo, han ska faktiskt få stanna här på Soreca de två veckorna!
Han kom idag och stannar tills den 11/1-13, å vad jag har saknat honom!
Han är på "vinter vila" nu då jag ändå inte kan rida honom, men han ska aktiveras lite genom longering och tömkörning och allmänna roliga lekar de kommande två veckorna.
 
När Lina och hennes mamma var och lämnade honom idag fick jag med massor av utrustning, ponny utrustning (som är så söt så det är inte sant!) Det får ni dock se senare!
 
/R

2012-12-28 | 22:14:35 | R's inlägg | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Q

Gud vad kul att Dissan kommer hem! :D saknat henne väldigt! Lina och hon verkar passa som handen i handsken, så där har du hittat en perfekt fodervärd ;) vore snällt om du svarade på min kommentar om alla hästar när du har tid! ^^
Kram Q <3

2012-12-29 // 03:14:36
» Loppan

Åh vad kul! Har saknat Dissan också :)

2012-12-29 // 08:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback