Projekt

Hej! NU har jag startat upp lite "projekt" som jag har att göra på lovet. För det första ska jag göra en ny header då lite hänt sedan jag gjorde den. Pix är ju inte ens hemma nu. Jag undrar därför om jag kanske kan få lite ideer om hur ni skulle vilja att headern ska se ut? Vilka hästar ska vara med, färger och hur ska bilderna se ut? Man kan göra en massor av olika varianter. Sartvitt, två bilder i en, sepia? Ja brainstorma för fullt! Ska det vara något juligt eller ska vi ha en som passar alla årstider? 
Jag ska också göra en annan header till en kompis så där ska jag sitta och greja också. 
Jag har alltså en massor att pyssla med framför datorn och det är för det mesta jätteroligt! :)
Fly och Erna har fått promenader idag. Tillsammans med A som promenerade med Springtime. Det var bara Boy som fick stanna hemma och han fick ett ridpass i manegen sedan och jag höll lektion för henne sedan. 
Just nu håller min dator på att lägga av så jag får avsluta. Ha det väldigt bra mina vänner! Kommentera för fullt nu!
Kram J

2012-12-10 | 22:04:33 | J's inlägg | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LuftLycka

Jag tycken att den ska vara julig, typ grön, röd, vit och kanske guldig:-D. Alla hästa skulle vara kul att ha med på den<33

Kram O

Svar: Okej, vad kul ;)
soreca.blogg.se

2012-12-11 // 08:04:57
» P

Tacck tack tack Soreca. Ni har inspererat mig till att börja blogga om mitt lufthäst stuteri.
P.S Besök gärna bloggen

Svar: Vad roligt! Ja det har jag gjort! :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-12-11 // 13:56:36
» Loppan

Julig tycker jag :) Röd och grön med lite snö kanske..?
Jag tycker att alla hästar ska vara med.

Svar: Okej, tack för din åsikt! :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-12-11 // 21:37:55
» LD A

Hur länge ska ni ha den? För om ni ska ha den över julen bara så kan du ju ta en lite mer julig, men om du ska ha den längre så kan ni ju ta färger ni vill<3

//LD A

Svar: Jo, det är det jag inte vet... Jag vet inte om jag orkar göra två.. Jag får se <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-12-12 // 20:27:42
» Rg

Hej!
Jag har ju sålt cinos så han kommer inte vara med på tävlingen,om inte hans nuvarande ägare har anmält sig förstås ;)

2012-12-27 // 20:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback