Hoppning i paddocken :D

Igår hoppade jag med  Fly och A (långedal) på Tough boy. Det var jätte kul och gick bra. Fly var väldigt duktig men pigg, vi hoppade inte så högt för det var halt i paddocken men båda hästarna klarade sig från att halka ändå.
Sedan när vi skulle göra filmen så var vi lite flumm och tog låtar efter hästarnas namn. Så lyssna så hör man...
I alla fall, lite bilder.
A (långedal) och LD Tough Boy "Boy/Boyyen"
Jag och Fly
Och här kommer filmen också.
Kram J

2012-02-20 | 19:52:24 | Filmer | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EELLIIINNN

Heheee.... Ska filma sennn!!!! P.s Hur höga var hidren?

2012-02-21 // 10:12:07
» Whitebrook

Fin ridning! :D

Men shit, vad lite snö ni har! På min gård har vi typ 25 cm..

2012-02-21 // 17:49:41
» Långedal

Hallå skulle du inte fixa upp filmen hoss mig också!!!???



Kram LD A

2012-02-24 // 16:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback