Min stall dag

Hej igen!
Okej, ni har fått höra lite om hur jag red hästarna. Men nu ska ni få höra kort om MIN stalldag.
Först så mockar jag, vilket jag alltid gör, fixar maten bla bla bla...
Efter de tar jag in hästarna, Classic och Pix.
Och så red jag dem, eller ja, longerade Pix.
Som ni kanske fattat så är Dissan ute på foder, har varit de i ca två månader nu.
Del 3 av min sadelkamare kommer upp idag, får vi hoppas.
Aja, nu har jag inte mycket mer att skriva, här får ni min stalloutfit:
Så, idag hade jag ett par termo leggings, en svart tröja, och så bruna strumpor till de.
Över de hade jag mina svarta termo byxor, och min bruna jacka. (OBS! - Tog av jackan när jag red)
Jag hade såklart även ett par ridskor (Då ridstövlar blir ISKALLT!) och en svart ridhjälm
Så, där har ni min stalloutfit, hörs!
/R

2012-02-16 | 20:08:46 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback