Terräng träning

Hej hej!
Idag så tog jag med Pix, och åkte upp till de stallet där Dissan nu står. Där har de nämligen inte regnat, och jag och Lina (Dissan f.d medryttare numera fodervärd) ska nämligen hoppa lite terräng hinder idag. Och om de inte har regnat så kan man de, för annars blir de för halt.
I alla fall, jag slängde på Pix transportskydden, packade transporten och åkte upp dit, andledningen till att jag inte tog med Classic är att hon kan bli aningen stressad, och de är första gången som Lina hoppar terräng med Dissan. Så Pix blir bra, lite lugnare.
Själva träningen gick jätte bra, båda ponnyerna skötte sig jätte bra, och Lina hoppade en häck på ca 65 cm. Vilket hon var jätte stolt över. Pix fick nöja sig med att hoppa ca 75-80 cm idag. Hon skötte sig också jätte bra och hoppade som om hon aldrig gjort något annat.
Nu ska ni få se hästarnas outfits:
Dissan:
Kort sagt, Svart sadel och träns, rött schabrak, röda terräng skydd (fram o bak) och röda boots (Fram)
Pix:
I transporten:
Och så grimma då förstås!
I ridningen:
Kort sagt: Brun hoppsadel, brunt pullar träns,svarta boots (Fram) och svarta terräng skydd (Fram o bak) och brunt schabrak.
------------------------------------------------------------------------------------------
Min stall outfit kommer i ett annat inlägg.
Hörs!
/R

2012-02-29 | 19:51:08 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback