Dagens ridpass (och lite annat smått o gott!)

Hej!
Idag fick båda mina tjejer hoppa av sig lite. Jag hoppade lite linjer, men la inte upp bommarna högt, alls.
Pix fick nöja sig med ca 90 cm. Och Classic fick avsluta med några enstaka 1m hinder. Allt gick väl hyfsat, Pix går som en klocka just nu, men Classic är lite.... bråkig, hon går med huvudet uppe i himmlen och tar bar abettet ifrån mig, så att jag inget kan göra. Men vi avslutade med några fina hopp i alla fall.
Ni ska få se våra outfits, väldigt snkla, brunt till Pix och svart till Classic.
Dissans medryttare är tyvärr sjuk idag, så honom släppte jag i ridhuset. Han flög runt som en tok den ponnyn! Han är för gó asså <3 :)
Aja, här kommer våra outfits:
Pix:
Färg:brun
Brunt pullar träns och brun hopp sadel
Brun martingal och bruna sen skydd
Brunt schabrak
Classic:
Färg: Svart
Svart pullatrräns och svart allround sadel
Svart förnygel m. avtagbar martingal och svarta sen skydd
Svarta gummi boots (fram och bak) och svart allround schabrak
Min stalloutfit för dagen såg ut såhär:
Svarta ridbyxor och en brun jacka
(samt underställ, svart hjälm och svarta stövlar)
Så, de var no allt?
Och förlåt enu en gång för dålig uppdatering från min sida, ska försöka bättra mig! :D
/R

2012-01-23 | 20:46:27 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Du kanske skulle prova ett pass med hackamore på Classic? ;)

2012-01-24 // 08:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback