Dagens ridpass (+outfit) - Pix

Hej!
Ja, idag så red jag lite..normalt, på Pix. Började med att skritta ut som uppvärmning och gick sedan in i menegen för att öva lite på övergångar samt lite galopp om byten i slutet.
När jag skrittade ut så var hon lite hyper, okej, inte så lite, försökte typ sticka! Men efter lite bråk lugnade hon ner sig. När jag hade värmt upp och gått in i menegen började jag öva lite på ex. trava 10 steg, skritta 5, osv.
I slutet var hon riktigt fin, då körde jag lite byten på diagonalen, som gick super!
Outfit:
Färg: Svart
Pix:
Svart Aachen träns och svart allround sadel
Svart schabrak och svarta gummiboots (Fram)
under av och fram skrittning, filt att lägga över sadeln samt mina ben.
Jag hade på mig svarta ridbyxor, Svart tröja, och svart jacka samt stövlar och hjälm, orkar inte lägga upp bilder på de.
/R

2012-01-08 | 18:21:18 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback