Duktigt!

Hejsan! Såg att det äntligen kommit lite komentarer, och alla verkade ganska så eniga om samma sak... Att den inte var så somrig. Såg också en komentar om att det skulle vara lite finare/roligare text, så jag ska försöka fixa lite roligare och så..
Om ni vill tipsa om färger och sånt så vill jag gärna ha typ exakt vilka. Så om ni har en bra idé om hur designens färger ska se ut, så ska jag maila ett nyhetsbrev som alla (i kontaktlistan) ska få.
Altså, jag mailar er, om ni har en idé så ska det vara minst 3 färger som passar bra ihop. Det ska vara en KOD till varje färg. Altså till exempel: lila färg kan till exempel ha denna koden: CC00C8
så gå in på en färgkarta och leta upp färgen ni vill ha, kopiera koden och skicka till mig, Det ska som sagt vara minst tre färger, eftersom att det inte blir så bra färger med bara typ en färg och sånt. Så tre färger ska det vara.
Om ni vill ha vit eller svart så behöver ni inte skriva kod för de koderna kan jag utantill.
Förstod alla? I alla fall, jag skickar ett mail ngn dag och skriver mer, då kan ni skicka, så kan det bli som nästan alla vill :D <3
/J

2012-01-24 | 21:20:11 | IRL | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback