Jobbiga beslut och svåra val

Hej!
Just nu har jag lite svåra val att fatta.
Jag känner att jag har "jobbat klart" med mina hästar. Dissan är på foder hoss sin medryttare. Så honom behöver jag inte oroa mig för. Classic är en liten primadonna och säljs ALDRIG! Men Pix då? Ja, hon är en så snäll ponny, men jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill ha något nytt, något att jobba med. Men jag orkar/hinner inte med fler hästar, som de ser ut nu kommer jag att få sälja Pix, men BARA och jag säger BARA om de kommer rätt köpare. Annars får hon stanna kvar här.
Har ni hästar/ponnyer tillsalu? Ända kravet är att de INTE är en issis. Annars kan de vara vad som helt?
Kommentera på! Jag behöver tips!
Fler inlägg kommer ikväll, hoppas jag...
/R

2012-01-24 | 18:16:40 | R's inlägg | 8 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Viggan Stuteri (Pao)

Om du vill kan du beställa föl hos mig. Du får välja av mina och stuteriets hästar du vill avla med.Vigganstuteri.n.nu.



//Pao

2012-01-24 // 20:09:17
» Filippa.

Kan du skriva ut lite info om Pix, är intresserad och jag har 2 små shettisar som jag tyvärr inte kan rida och har fodervärd på. Vill ha någon i lagom storlek som jag kan jobba med, låter det som Pix passar bra med mig? :)Jag är ute i ''stallet'' varje dag och har bestämda mål åt alla, jag rider 6 dagar i veckan(oftast, om de inte får vila några extra dagar eller om de skulle bli skadade). Jag älskar hästar och det är mitt allt, på vinten nu har jag en stor vinterhage och på sommaren en ÄNNU större sommarhage. :) Jag har många olika hagar som är mindre också om jag skulle få in mer hästar. Jag har ett stall på 7 boxar som bara används 2, därav vill jag ha in mer. :)Jag sköter de noga och under sommaren, om det går för dig, så kanske jag ska kan ha Pix här på sommar bete så du vet hur han mår och har kontakten kvar med honom, skulle vara jätte kul och jag betalar allt vad som krävs! :)/Filippa! :D Min epost: [email protected] . eller så kan vi skriva här. :)

2012-01-25 // 16:06:04
» Filippa.

Skulle också kunna öppna en blogg om det om du vill veta hur han mår, allt för lilla söta Pix! :D //hoppas du ser detta nu då :) //Filippa

2012-01-25 // 16:08:06
» Långedal

Hej R!Jag säljer Moni och Filip just nu så det är bara att höra av sig om du är intresserad=)



//LD A

2012-01-25 // 18:22:44
» R

Hej!

Jag har bestämt mig för att ha kvar Pix ett tag till, men om hon skulle vara tillsalu så ska Filippa ha henne, såklart! Men som sagt, jag har kvar henne tillsvidare .

2012-01-25 // 19:17:23
» Viggan Stuteri (Pao)

Du sa till mig att jag fick tinga henne för ett tag sen!

2012-01-25 // 20:41:33
» R

Oj, förlåt har jag sagt de? Förlåt förlåt förlåt! Jag ska som sagt ändå inte sälja henne, så,inget att bråka om :)

2012-01-25 // 21:21:20
» Stuteri Hoven's

Hej!



Jag har två shettisar till salu från mitt stuteri. Ett sto och en valack. De säljs tillsammans!! Bella, som då är stoet är kanske ingen ridhäst. Hon vill helst bli körd eller bara stå sällskap till bästisen Prins Perfect. Prins Perfect " palle" skulle passa bra till lite ponnygalopp eller kanske hoppning på mindre nivå. Kanske dressyr till och med. En allround poony alltså. Om du är intresserad, maila [email protected]!

// T på Stuteri Hoven's :)

2012-02-05 // 16:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback