Kul ridpass på Holly

Hejsan svejsan! Idag var jag lite påhittig, så jag plockade fram all utrustning i märket Sweden jag kunde hitta, och så satte jag ihop en outfit som jag hade på lilla Holly idag, hon blev så fin så :)
Jag red i alla fall ut en sväng men det var så väldigt halt så jag red en stund i manegen också. Hon var jättepigg och glad, ute blev det bara skritt, men i manegen red jag i ungefär en halvtimme, jag red mest runt på en massa roliga och påhitta små kringelkrokvägar och i slutet var hon faktiskt väldigt uppmärksam på mig :)
Sedan fick hon gå in och äta igen :)
Indie fick gå i skritten idag.
Dagens outfit: Sweden tema :)
Jag hade samma som på Fly:)
Holly:
Hahha, jag hade den, så var tvungen att prova men behövs gör den nog inte xD
Detta fick hon på sig när hon stod inne i stallet igen<3
---
Dessa saker har jag förutom det:
Tävlingstäcke
Ländtäcke
/J

2012-01-25 | 22:27:12 | Outfits | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Uppdatera J & R!!!!

2012-01-28 // 19:31:18
» ELLLIINN

vad händer med eran uppgradering?

2012-01-28 // 20:14:32
» Moa

Tycker ni det är för mycket att ha 4 stycken lufthästar? Tacksam för svar ;) :)

2012-01-29 // 10:22:58
» Hjerpe Stall

Jag kommer fortsätta med bloggen :)



/Hjerpe Stall

2012-01-29 // 14:20:08
» A

Uppdatera eran blogg lite OFTARE annars förlorar ni en massa läsare... Ni lovade att uppdatera bra detta år.. men nej det gör ni inte ..ingenting kan ni lova utan att bryta löftet allvarligt...

2012-01-31 // 13:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback